Известие

Collapse
No announcement yet.

2,4JTD na 156 struva li si

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2,4JTD na 156 struva li si

    по принцип знам че е мощен мотор и харчи сравнително малко.поръчал сам си една от Швеицария да ми докарат но все пак искам да знам дали има по този мотор някои сериозен дефект или нещо което да се чупи бързо.Чувам от приятели се разправят за кво ти е тая алфа дизелите им не били хубави турбините им бързо заминавали и т.н.Та за това искам да се обърна към вас да ми кажете освен че е мощна и ихарчи малко дали може да се разчита на него като на здрав и издражлив мотор и дали 1,9 е по добър вариант от гледна точка на здравината.Благодаря предварително !
    Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

  • #2
    Доста глупости са ти наговорили. 2.4 е по-добрия вариант. Няма се притесняваш
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      mersi kolega

      dano da nqmam problem s tva motor4e
      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

      Comment


      • #4
        Re: 2,4JTD na 156 struva li si

        Първоначално публикувано от JACCOMO
        по принцип знам че е мощен мотор и харчи сравнително малко.поръчал сам си една от Швеицария да ми докарат но все пак искам да знам дали има по този мотор някои сериозен дефект или нещо което да се чупи бързо.Чувам от приятели се разправят за кво ти е тая алфа дизелите им не били хубави турбините им бързо заминавали и т.н.Та за това искам да се обърна към вас да ми кажете освен че е мощна и ихарчи малко дали може да се разчита на него като на здрав и издражлив мотор и дали 1,9 е по добър вариант от гледна точка на здравината.Благодаря предварително !
        Да не съм купил твойта ?
        Alfa Romeo 156 SW JTD 2.4/150 h.p./2003 г.
        Естествено, че колкото е по-сложен един механизъм - толкова вероятнотта от повреда е по-голяма.
        Но има и друг момент:
        - по-големия мотор предполага и по-усилена ходова част.
        - повечето резерв конски сили/въртящ момент предполагат, че средното процентно натоварване на агрегата ще е по-малко, от там и по-дълъг живот от надъхания мъник.
        Ако приятелите, които ти пълнят стаята с мухи са фенове на VW/AUDI/BMW - правят го от завист - повярвай ми. Ако не е от завист, то са "Голфаджии"
        Други подробности за разликите при автомобилите 2-ра употреба от Швейцария спрямо останалите държави няма да ти разяснявам.
        Моbile: 0884612720, ICQ# 92621498, Skype: satamototo
        Луд ужасник с 03' 156 SW 2.4 JTD Distinctive HIGH CD (ECU fine tuning by Bobo Готиното)

        Comment


        • #5
          Как така пък го измислиха , че турбините се чупели - ами гледам на Киро на 2,4 му е доста голяма турбинката и е Гарет Т25 - тия твои "приятели" ако поне малко са чували за коли - би трябвало да знаят за Гарет
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            да по принцип знам че Гарет е много стабилна турбина поне за бензионожите мотори мн ги хвалят.Мерси за отзивите по темата
            Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

            Comment


            • #7
              Коман Райл технологията за пръв път е въведена в Алфа 156 през 1997година...

              ВАГ група те първа минават на коман райл...след като помп дюзата се изчерпа като технология.

              В края на тази или началото на другата година Фиат са подготволи интересна нова технология за нас.
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KGB
                Коман Райл технологията за пръв път е въведена в Алфа 156 през 1997година...

                ВАГ група те първа минават на коман райл...след като помп дюзата се изчерпа като технология.

                В края на тази или началото на другата година Фиат са подготволи интересна нова технология за нас.
                Каква е тази нова технолгия?
                alfa romeo 166 2.4 jtd

                Comment


                • #9
                  UniAir и MultiAir
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2,4JTD na 156 struva li si

                    Първоначално публикувано от Antaris
                    Първоначално публикувано от JACCOMO
                    по принцип знам че е мощен мотор и харчи сравнително малко.поръчал сам си една от Швеицария да ми докарат но все пак искам да знам дали има по този мотор някои сериозен дефект или нещо което да се чупи бързо.Чувам от приятели се разправят за кво ти е тая алфа дизелите им не били хубави турбините им бързо заминавали и т.н.Та за това искам да се обърна към вас да ми кажете освен че е мощна и ихарчи малко дали може да се разчита на него като на здрав и издражлив мотор и дали 1,9 е по добър вариант от гледна точка на здравината.Благодаря предварително !
                    Да не съм купил твойта ?
                    Alfa Romeo 156 SW JTD 2.4/150 h.p./2003 г.
                    Естествено, че колкото е по-сложен един механизъм - толкова вероятнотта от повреда е по-голяма.
                    Но има и друг момент:
                    - по-големия мотор предполага и по-усилена ходова част.
                    - повечето резерв конски сили/въртящ момент предполагат, че средното процентно натоварване на агрегата ще е по-малко, от там и по-дълъг живот от надъхания мъник.
                    Ако приятелите, които ти пълнят стаята с мухи са фенове на VW/AUDI/BMW - правят го от завист - повярвай ми. Ако не е от завист, то са "Голфаджии"
                    Други подробности за разликите при автомобилите 2-ра употреба от Швейцария спрямо останалите държави няма да ти разяснявам.
                    E, това с омаловажаването на бавареца ми се струва пресилено, все пак

                    Comment

                    Working...
                    X