по принцип знам че е мощен мотор и харчи сравнително малко.поръчал сам си една от Швеицария да ми докарат но все пак искам да знам дали има по този мотор някои сериозен дефект или нещо което да се чупи бързо.Чувам от приятели се разправят за кво ти е тая алфа дизелите им не били хубави турбините им бързо заминавали и т.н.Та за това искам да се обърна към вас да ми кажете освен че е мощна и ихарчи малко дали може да се разчита на него като на здрав и издражлив мотор и дали 1,9 е по добър вариант от гледна точка на здравината.Благодаря предварително !
Известие
Collapse
No announcement yet.
2,4JTD na 156 struva li si
Collapse
X
-
Re: 2,4JTD na 156 struva li si
Първоначално публикувано от JACCOMOпо принцип знам че е мощен мотор и харчи сравнително малко.поръчал сам си една от Швеицария да ми докарат но все пак искам да знам дали има по този мотор някои сериозен дефект или нещо което да се чупи бързо.Чувам от приятели се разправят за кво ти е тая алфа дизелите им не били хубави турбините им бързо заминавали и т.н.Та за това искам да се обърна към вас да ми кажете освен че е мощна и ихарчи малко дали може да се разчита на него като на здрав и издражлив мотор и дали 1,9 е по добър вариант от гледна точка на здравината.Благодаря предварително !
Alfa Romeo 156 SW JTD 2.4/150 h.p./2003 г.
Естествено, че колкото е по-сложен един механизъм - толкова вероятнотта от повреда е по-голяма.
Но има и друг момент:
- по-големия мотор предполага и по-усилена ходова част.
- повечето резерв конски сили/въртящ момент предполагат, че средното процентно натоварване на агрегата ще е по-малко, от там и по-дълъг живот от надъхания мъник.
Ако приятелите, които ти пълнят стаята с мухи са фенове на VW/AUDI/BMW - правят го от завист - повярвай ми. Ако не е от завист, то са "Голфаджии"
Други подробности за разликите при автомобилите 2-ра употреба от Швейцария спрямо останалите държави няма да ти разяснявам.Моbile: 0884612720, ICQ# 92621498, Skype: satamototo
Луд ужасник с 03' 156 SW 2.4 JTD Distinctive HIGH CD (ECU fine tuning by Bobo Готиното)
Comment
-
Как така пък го измислиха , че турбините се чупели- ами гледам на Киро на 2,4 му е доста голяма турбинката и е Гарет Т25 - тия твои "приятели" ако поне малко са чували за коли - би трябвало да знаят за Гарет
2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Коман Райл технологията за пръв път е въведена в Алфа 156 през 1997година...
ВАГ група те първа минават на коман райл...след като помп дюзата се изчерпа като технология.
В края на тази или началото на другата година Фиат са подготволи интересна нова технология за нас.sigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
" Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment
-
Първоначално публикувано от KGBКоман Райл технологията за пръв път е въведена в Алфа 156 през 1997година...
ВАГ група те първа минават на коман райл...след като помп дюзата се изчерпа като технология.
В края на тази или началото на другата година Фиат са подготволи интересна нова технология за нас.alfa romeo 166 2.4 jtd
Comment
-
Re: 2,4JTD na 156 struva li si
Първоначално публикувано от AntarisПървоначално публикувано от JACCOMOпо принцип знам че е мощен мотор и харчи сравнително малко.поръчал сам си една от Швеицария да ми докарат но все пак искам да знам дали има по този мотор някои сериозен дефект или нещо което да се чупи бързо.Чувам от приятели се разправят за кво ти е тая алфа дизелите им не били хубави турбините им бързо заминавали и т.н.Та за това искам да се обърна към вас да ми кажете освен че е мощна и ихарчи малко дали може да се разчита на него като на здрав и издражлив мотор и дали 1,9 е по добър вариант от гледна точка на здравината.Благодаря предварително !
Alfa Romeo 156 SW JTD 2.4/150 h.p./2003 г.
Естествено, че колкото е по-сложен един механизъм - толкова вероятнотта от повреда е по-голяма.
Но има и друг момент:
- по-големия мотор предполага и по-усилена ходова част.
- повечето резерв конски сили/въртящ момент предполагат, че средното процентно натоварване на агрегата ще е по-малко, от там и по-дълъг живот от надъхания мъник.
Ако приятелите, които ти пълнят стаята с мухи са фенове на VW/AUDI/BMW - правят го от завист - повярвай ми. Ако не е от завист, то са "Голфаджии"
Други подробности за разликите при автомобилите 2-ра употреба от Швейцария спрямо останалите държави няма да ти разяснявам.
Comment
Comment